Uroczysta kolacja
Stefan zwierza się Elenie z mrocznego rozdziału w jego życiu i opowiada o osobie, która wpłynęła na jego zmianę. Próbując uśpić czujność Elijah, Damon organizuje uroczystą kolację, na którą zaprasza Jennę, Alarica i Andie.