Skaczący kumpel/ Kłopoty na samej górze/Fan Avocado
Maizie uwielbia nowy szampon Avocado o kwiatowym zapachu. / Lucas jest zafascynowany tym, że wielki słonecznik wyrasta z małego nasionka. / Lucas i jego przyjaciele ekscytują się zakwitającym kwiatem.