Jiro
Matka Sama opiekuje się jego bratem Jiro od czasu wypadku samochodowego, w wyniku którego chłopak doznał urazu mózgu. Kiedy jednakich matka umiera i wydaje się, że Jiro jest maltretowany w swoim nowym domu, Sam musi podjąć ważną decyzję.