Bohaterowie zaczynaja sie martwic, poniewaz ma miejsce coraz wiecej dziwacznych zdarzen. Kimi i niektórzy starsi mieszkancy badaja ruiny pod kompleksem, majac nadzieje na odkrycie przyczyn tych wszystkich niepokojacych incydentów.