Pudelko w ksztalcie serca
Aurora jest zdeterminowana, żeby zadać braciom Mikaelson ostateczny cios. Kobieta używa Frei jako przynęty. Chce zwabić Klausa i Elijaha w niebezpieczną pułapkę.