Dubeltowo niefajowo
Dastardly spotyka jedynego członka swojego fan-klubu, sześcioletnią dziewczynkę. Ale kiedy okazuje się być jeszcze bardziej złośliwa i podstępniejsza niż on sam, rzuca jej wyzwanie, by udowodnić, że jest najlepszym oszustem.