Mama za kierownicą
Special mother’s day episode where the racer’s are ousted out of the race by their own mothers! Specjalny odcinek z okazji Dnia Matki w którym nasi rajdowcy zostają zmuszeni do ustąpienia miejsca swoim matkom!