Potrójny kłopot
Trojaczki Hannah, Katherine i Nadia prowadzą życie według własnych zasad. Anna i Lucy zajmują się symulatorem niemowlęcia. Jessica wpada na pomysł, jak zbliżyć się do Christiny.