Przerwana lekcja Sama
W dzieciństwie dwaj bracia, Sam i Dean Winchester, stracili matkę w wyniku działań tajemniczej i demonicznej siły nadprzyrodzonej. Ich ojciec postanowił wychować ich na żołnierzy.