Najlepsza zemsta: szalowe ciuchy
Kiedy Czarnobrody postanawia spróbować swoich sił w roli arystokraty, Stede, Oluwande i Frenchie przyjmują nową tożsamość, aby towarzyszyć mu na eleganckim przyjęciu.