Tykająca bomba zegarowa
Policja przeczesuje nagrania monitoringu, aby odtworzyć ostatnie chwile z życia kobiety, której spalone ciało znaleziono niedaleko Atlanty. Kto i dlaczego zabił tę kobietę?