W żadnym innym kraju, jak tylko w Czechach, Diego nie mógł znaleźć więcej browarów zero waste. Podczas tej wizyty w Pradze skorzysta z okazji, aby gotować z odpadów piwnych z uznanym szefem kuchni Christianem Chu.