Portugalia
Szef kuchni Rui Paula pokaże nam, jak ogarnąć jego bezmiar oceanu w jednej potrawie. Podczas podróży wzdłuż wybrzeża Portugalii Diego spotka się z artystami i rybakami, którzy przybliżą mu problemy stanowiące zagrożenie dla oceanu.