Ostateczna rozgrywka
Dziwne zachowanie informatora zmusza zespół do podjęcia trudnej decyzji: trzeba albo zakończyć całą operację, albo zbadać jeszcze jedno miejsce, w którym mogą być ukryte pieniądze.