W poszukiwaniu domu
Kiedy okazuje się, że miasto planuje zniszczyć dom misiów i postawić w tym miejscu nową wieżę telefoniczną, Grizz i Panda muszą odnaleźć pamiątki z przeszłości, które udowodnią ich prawo do mieszkania w tym miejscu.