Gdy Decourcy przygotowuje się do postawienia Sinclaira Drydena przed sądem, Jackie namierza kluczowego świadka. Siobhan wypracowuje ugodę w imieniu rodziny Mendoza. Caysen otrzymuje drugą szansę od ukochanej osoby.