Kurza krew
Nominowany do Złotego Globu Simon Baker jako Patricka Jane, niezależny konsultant Kalifornijskiego Biura Śledczego (CBI), który ma niezwykłe osiągnięcia w rozwiązywaniu spraw dotyczących poważnych przestępstw.