Nostalgia Trenta
Biologiczny ojciec Amber zamierza złożyć pierwszą w ciągu ostatnich pięciu lat wizytę. Trent wpada w nostalgiczny nastrój co niszczy rodzinne plany podwórkowej wyprzedaży.