Cambrie kontra Jaimie: akt urodzenia, część 2
W tym tygodniu Cambrie prowadzi zaciętą walkę z drużyną Sassy Supremes. Tymczasem wynik starcia GemStars Heroes z Villains jest szokiem dla wszystkich.