W nastepstwie smierci Paula i Maggie, Alex staje sie celem brutalnego ataku. Gdy pojawiaja sie nowe dowody, wladze i miejscowi kwestionuja mozliwy udzial czlonków rodziny w tajemniczych smierciach, w tym w morderstwie z 2015 roku.