Sekrety ukryte w DNA
Kierowca ciężarówki znajduje nieprzytomną kobietę na autostradzie w Missouri. Policja podejrzewa, że ofiara została zaatakowana gdzie innej, a złoczyńca zostawił ją na drodze.