Kontrola
Majka nadal nie wie, co robić. Dziewczyna ma wątpliwości, czy jest gotowa, by zostać matką. Z drugiej strony, swoją przyszłość widzi tylko u boku Natalii, ale ona też nie jest jeszcze gotowa na dziecko. Czy dziewczyny dojdą do porozumienia?