To wszystko śmieci
Obsesja Barbary jest wynikiem traumy po wydarzeniach z 11 września. Wylew krwi do mózgu zmienił Tommy'ego w zupełnie innego człowieka. Teraz obsesyjne zbieractwo zagraża ich życiu.