Wersja Kanye'a
Historia wartego miliardy dolarów rozwodu Kim i Kanye Westów opowiedziana z pespektywy prawników i przyjaciół pary. Obraz pokazuje, dlaczego Kanye walczył o uratowanie małżeństwa, a Kim desperacko chciała je zakończyć.