Homar po amerykansku
W 1962r. nieustraszona szefowa kuchni i autorka książek kucharskich Julia Child zaczyna gościć w amerykańskich domach, dzięki programowi The French Chef, który stał się pionierem współczesnych programów kulinarnych.