Diana i Ashley R.
W Houston Ashley straciła ponad 90 kilogramów. Czy uda się jej kontynuować walkę w rodzinnym domu? Diana pozbyła się prawie 140 kg, ale uraz kolana odbiera jej pewność siebie.