Harley Quinn w końcu zrywa z Jokerem i próbuje na własną rękę zostać królową Gotham City. Wraz z Poison Ivy i chaotyczną grupą nieudaczników z DC walczy o miejsce przy stole złowieszczego Legionu Zagłady.