Deszcze Castamere
Robb spotyka się z Walderem Freyem, a Edmure poznaje swoją przyszłą żonę. Jon staje przed najtrudniejszą próbą. Bran uświadamia sobie, że ma dar. Daario i Jorah zastanawiają się, jak zdobyć Yunkai. Ród Freyów sprzymierza się z rodem Tully.