Wroga dżungla
Ekipa Hoffmanów transportuje niezbędny sprzęt i maszyny górnicze przez dziką i nieprzyjazną dżunglę. Tymczasem Parker wkracza na wojenną ścieżkę z nowym członkiem swojego zespołu.