Wóz albo przewóz
Freddy i Juan jadą do Nome na Alasce, aby ocalić marzenie pewnej rodziny o wydobyciu złota. Muszą znaleźć odpowiedź na pytanie, dlaczego pływająca płukarka „gubi" złoto.