Alfa Romeo Spider Veloce 2000, część 1
Mike Brewer kupuje samochód Alfa Romeo Spider Veloce 2000 z 1972 roku i oddaje go zaufanemu mechanikowi Eddowi China. Czy po remoncie uda się Mike'owi sprzedać auto z zyskiem?