Triumph — inaczej
Ku przerażeniu Anta, Mike kupuje Triumpha TR7 z 1979 roku. Pod stylizacją w stylu epoki disco kryje się kilka dziwnych rzeczy, m. in. domowej roboty filtr powietrza.