Fiesta RS turbo dla Carla
Carl marzy o klasycznym fordzie fiesta RS turbo, ale wszystkie wolne środki przeznacza na rodzinę. Mike podejmuje duże ryzyko, aby zdobyć dla niego wymarzony samochód.