Nastepny rozdzial
Rue zaczyna się niepokoić, że stała się zależna od Jules, która zaczyna zachowywać się w niepokojący sposób. Po dziwnej nocy z McKayem Cassie spędza czas z Danielem. Trwa dobra passa Kat.