Vince zmienia wyglad, aby dopasowac sie do swojego nowego wizerunku; Ari wykonuje odwazny ruch w negocjacjach z NFL; Turtle zaluje oskarzenia; Eric zgadza sie pomóc Dramie znalezc projekt.