Podczas weekendowego wypadu z dziewczynami na Long Island, Hannah wpada na Elijah i zaprasza go wraz z jego przyjaciółmi do domku letniskowego, mając nadzieję, że zmniejszy w ten sposób presję rygorystycznego planu szczerości, który przygotowała Marnie.