Znak mordercy
W Arizonie ekspertka medycyny sądowej Alina Burroughs ponownie otwiera sprawę morderstwa Kim Ancony. Chce sprawdzić, czy ślady ugryzienia są wystarczającym dowodem zabójstwa.