Mlodzienczy Patrol
Gdy zbliza sie powstanie Immortusa, Doom Patrol laczy sily z Willoughbym, aby zapobiec koncowi swiata. Jednak kiedy Rita budzi sie przerazajaco stara, zle uzyte zaklecie zmienia druzyne w nastolatków.