Patrol Dada
Madame Rouge poznaje szczególy swojej mrocznej przeszlosci. Postanawia skorzystac z pomocy Doom Patrolu. Druzyna pracuje nad infiltracja celu, podczas gdy Rita znajduje zaskakujace polaczenie z ich tajemniczym przyjacielem.