Historia Amber
Ten odcinek to opowieść Amber Heard o jej burzliwym małżeństwie z jednym z najbardziej lubianych aktorów. Przedstawia historię wirusowych memów i niezłomnej kobiety, którą świat postanowił znienawidzić.