Urodzinowe załamanie
To miesiąc urodzin, ale epidemia COVID-19 niszczy wszelką radość świętowania. Kody i Meri nie rozmawiają ze sobą. Tymczasem Mariah i Audrey prowadzą swój pensjonat.