Przeklęte dzieci
Clarence, Jeff i Sumo znajdują tajemnicze pudełko. Po jego otwarciu zaczynają się dziać bardzo dziwne rzeczy. Chłopcy są przekonani, że uwolnili klątwę, i robią wszystko, żeby ją odkręcić.