Alex pomaga Tinie w interesach, a w ramach rewanzu Tina proponuje, ze pomoze mu wrócic do formy. Brett ma problemy w biurze, bo pomysly, jakie podsuwa mu wyobraznia zostaja opacznie odebrane przez jego wspólpracowników.