Pojawia się coraz więcej dowodów, które wskazują na udział Axe’a i Chucka w sprawie dotyczącej manipulacji cenami akcji spółki Ice Juice. Taylor kwestionuje władzę Wendy i jej motywy działania w Axe Capital.