Pogodyni na plaży
Tennysonowie postanowili odpocząć i wybierają się na plażę Tampa na Florydzie. W tym krótkim relaksie przeszkadzają im jednak Pogodyni, którzy w niecny sposób zamierzają wykorzystać energię słoneczną. Ben i spółka będą musieli ich powstrzymać.