Wielki start
Podczas wizyty na przylądku Canaveral Tennysonowie chcą zobaczyć start statku kosmicznego. Kiedy jednak okazuje się, że Vilgax przjął jego stery, Ben musi wkroczyć do akcji i pokonać złoczyńcę.