Światła blask, serca cień
Ben, Gwen i Max wybierają się na plan ulubionego serialu Gwen. Wkrótce Ben orientuje się, że gwiazda produkcji, Michael Morningstar, to wampir energetyczny. Aby się z nim zmierzyć, Ben będzie musiał zaprezentować światu nowego gwiazdora.