Rath spowiada się księdzu, a później Wolterowi. Charlotte zawraca w głowie Rudiemu, studentowi medycyny i później prosi go, żeby przeprowadził w tajemnicy sekcję zwłok, której wyniki dają policji cenną wskazówkę.