Judd martwi sie o swoja reputacje, a Iris umawia kilku kosmicznych turystów na spotkanie z prezesem w jego luksusowym apartamencie. Ryan i Billie bezskutecznie czekaja, az technicy pokladowi dostarcza im gotowe rozwiazania.