Legenda o skinwalkerze
Na okrytym złą sławą Ranchu Skinwalker widziano niedawno tajemnicze stworzenie. Chuck wraz z ekipą jedzie do Utah, aby sprawdzić, czy dziwną istotą mógł być kosmitą.